Nuffnang Blogbuster Campaigns: Project C?

Posted by madkie on Tuesday, May 21, 2013

Assalamualaikum semua...minggu lepas madkie ada selongkar balik email -email lama madkie dan selepas itu madkie ada perasan satu email dari nuffnang. Rupa - rupanya email tue ialah proposed blogbuster campaigns. masa tue ada dua campaign yang diorang offer. Tapi yang menyedihkan, deadline kedua-duanya dah dekat. Mungkin tak sempat klu nak buat.




Eh?? Blogbersawang macam nie pun dapat propose ke?
Sebenarnya proposed blogbuster campaign ini adalah untuk semua ahli nuff yang berstatus gelihati..haah? Ohh silap..Gliteratti ye?


 Untuk tugasan diatas, setiap peserta perlu membuat video pendek kurang dari 10 saat. What is Project C? itu kata kunci yang diberi dan kita perlu meneka apa yang diwakili dengan huruf C itu...Adoi!! walau hanya satu huruf tapi blurr gak arr..huhuhu
Andai kata video yang kita buat dipilih, pihak nuffnang akan memberi kita komisyen 50 sen setiap kali video itu ditonton di blog anda.
Terasa mahu cuba buat video...sebab ini kali pertama madkie dapat propose dari nuffnang.Tapi madkie tak pandai bab -bab video nie.. Karang jadi video lain pulak.huhuhu

Alhamdulillah...deadline untuk hantar video dah dilanjutkan hingga 26 Mei 2013... untuk siapa -siapa yang layak tue jangan lupa try...masyuk kot. ;)


Kalau sesiapa yang belum daftar nuffnang boleh daftar kat SINI.


{ 2 comments... read them below or add one }

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Salam ziarah.

Jumpa blog ni sebab google Project C. Tak join ke? Huhu.

Saya ada join. Mai la singgah blog, boleh tengok video yang saya buat. :D

Owh saya follow blog ni sekali~ ^_^

madkie said...

wlkmslm.
tQ singgah tau....xsempat buat video,madkie baru blk perak...member kahwin..xde rezeki madkie kot.dapat ata satu video je.huhuhu.tQ folow! ;)

Post a Comment

 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com