Tutorial Mendaftar dengan Says.com

Posted by madkie on Sunday, September 16, 2012


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua…hari ini madkie nak share tutorial mendaftar dengan says.com, langkah demi langkah.Ini adalah kali pertama madkie membuat tutorial, rasa agak kekok jugak.hehe. tapi motto madkie buat seikhlas hati dengan semangat ingin mencuba, madkie buat juga tutorial ini.Tutorial ini khas untuk aminainaa dan rakan-rakan pembaca semua. Peace world!!
1.       Buka link ini untuk pendaftaran>>says.com<<atau pun link niehttp://says.com/my/madkiez/invite
2.       Anda akan melihat ucapan selamat datang ke says.com . selepas itu anda perlu la klik perkataan sign up untuk mendaftar dengan Says.com.




3.       Seterusnya ruang membina akaun akan keluar. Anda dikehendaki mengisi username, emel yang valid dan mereka password sendiri.



4.       Langkah seterusnya anda dikehendaki membuka emel untuk tujuan pengaktifan akaun says. Jika tiada emel yang masuk dalam 2 minit, anda boleh menekan button resend.





5.       Dalam emel yang says bagi, akan ada satu link pengaktifan. Sila tekan link itu.



6.       Bila sudah aktif, secara automatic anda akan mendapat RM5 untuk bonus membuat akaun dengan says.com




7.       Kemudian anda dikehendaki mengemaskini profile akaun.








8.       Siap update apa-apa yang patut anda boleh memulakan misi untuk meng’share’kan berita @ news dengan dunia hanya dengan tekan start remix.

9.       Untuk menjana duit sampingan dengan says.com, anda bolehlah klik pada tab menu specials diatas dan broadcast special yang ada disitu.


10. Anda diminta untuk mengolah mesej dengan kesesuaian masing-masing dan URL akan diber ikepada anda.

.   11.Kemudian anda bolehlah share specials tadi dengan menggunakan platform fb, twitter, blogs, forum dan banyak lagi.


12.   Ulang langkah 10 dan 11 dengan klik pada special yang lain.

Jika ada apa-apa masalah yang menjadi kemusykilan bolehlah bagitau madkie.Insyaallaah madkie akan cuba membantu sedaya upaya.
 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com