Sudah Lama Ku Nanti…

Posted by madkie on Tuesday, September 25, 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…sudah lama ku nanti saat ini,akhirnya kau datang jua… kau tahu yang aku selalu merinduimu walaupun kita tidak pernah bersua…ingin aku katakan padamu bahawa perasaan itu sudah lama ada…perasaan itu terlalu mencengkam jiwa yang meritih erti kerinduan…kerinduan yang tidak pernah padam..tapi kini kau telah datang dengan abang posmen baju biru??

APAAA?!!!


Hehehe.Hadiah dari Giveaway ke-2 Blog Ciktom[dot]com sudah sampai!!!

Assalamuailaikum!!

Ma          : Mad!!posmen datang tue…pergi tengok sat.
Madkie    : Baik ma…

bergegas turut dari tingkat atas dan muncul dipintu hadapan rumah

Posmen   : sipolan bin sipolan kan??nie ada surat untuk kamu…

..aku hanya menjawab dengan anggukan,dalam hati macam-macam perasaan datang…

Madkie     : terima kasih abang posmen!!

…abang posmen memberi aku dua pucuk surat, satu yang pos ekspres dan satu lagi sampul biasa. Aku mula membuka sampul biasa itu dengan berhati-hati. Ibu aku mula mendekatiku…

Ma          : Ape benda tue mad?
Madkie    :Hadiah la ma…hehehe
Ma            :Eh,,comelnya…siap ada nama lagi kat benda…ape tue?
Madkie    : Yang ada nama tu, nama dia keychain..yang orang sangkut kat beg tue… Dan yang nie pendrive case…(dari mycraftzon.blogspot.com)

comel kan??hehehe


…tiba-tiba satu lagi watak muncul…

Adik        : Eh abang dapat ape tue??comelnya…satu lagi tak nak bukak ke??
Madkie    :A,ah..sori abang lupa nak bukak…

…ketika aku tengah belek sampul surat pos ekspres tue, aku terperasan satu benda yang buat aku terpegun…dan aku tergelak sorang-sorang..adik dan ma kehairanan…

Ma          :Eh??gelak pulak!ape yang lucunya?bukak je la…
Adik          :A,ah..bukak la abang.
Madkie    :Hehehe… tak ada yang lucu la..tapi tengok tulisan nie…agak-agak sama tak dengan tulisan abang??
Adik        :Emmm..a,ah la…sama.Cuba ma tengok lak..
Ma          :Emmm…adalah samanya…kot ye pun bukak la…nak tengok hadiah ape kat dalam tue..
Madkie    :Okey ma..hehe..dah bukak nie.ada keychain lagi ma..hehe.dan satu lagi brooch warna hijau…(dari www.ceritaku.my)
Adik        :Abang nak pakai kat mana brooch tue??hehehe
Madkie    :Apa susahnya, abang nak pakai kat baju melayu hijau abang la. Jadikan button baru..hehehe
Ma          :Dah.. jangan nak mengarut. Pergi simpan hadiah tue dan turun makan tengah hari…

Begitulah kisah 23 September 2012..bila hadiah datang cari pemilik..hehehe
Thanks a lot pada Ciktom,dan penaja-penaja GA ke-2 Ciktom[dot]com… moga Ciktom dapat menganjurkan GA yang lain dimasa hadapan dan tidak lupa kepada penaja-penaja semoga dapat menaja dimasa hadapan dengan hadiah-hadiah yang gempak dan menarik seperti hadiah GA pada kali ini…

p/s : Psstt..nanti nak jadi penaja pulak..

{ 2 comments... read them below or add one }

CIK TOM said...

tulisan sm?hehe..
tahniah madkie!

madkie said...

a,ah...hehe.thanx ciktom...

Post a Comment

 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com