Jom Dapatkan Ext HDD WD Elements USB 3.0 500GB Dengan RM179*

Posted by madkie on Thursday, September 13, 2012


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera… Kepada  yang mencari external harddisk keluaran WD untuk storage, disini ada satu promosi. Anda boleh dapatkan external WD Elements SE 500GB dengan harga serendah RM179* dengan like facebook Monaliza Mastura.


 WD Elements SE ini mempunyai kelajuan data transfer dengan USB 3.0** dan compatibility untuk USB 2.0. External ini juga sesuai untuk window 7, window vista dan window XP. Syarikat Monaliza dan Mastura Ent. Sdn Bhd ini merupakan syarikat yang menjual dan membekal barangan komputer, komputer, laptop, printer, maintenance dan service baiki komputer. Syarikat ini mempunyai cawangan di KB Mall, Berek 12, Tesco dan HQ di Rantau Panjang. Nanti ada masa madkie akan review syarikat ini.




wd




 Sila Like facebook syarikat Monaliza Mastura untuk mendapat maklumat penuh. Madkie dah beli satu WD nie, sebab harganya tersangat murah dan berbaloi-baloi. External Harddisk WD My Passport dah penuh, tu beli yang baru.

* = tertakluk kepada pelanggan yang sudah 'like' facebook Monaliza Mastura. Anda boleh mendapat alamat syarikat dalam facebook tersebut. 

** = bila external 'connected' dengan USB 2.0 untuk menerima sebarang data, data pindahan akan berlaku pada kelajuan USB 2.0 sahaja.

{ 4 comments... read them below or add one }

admin said...

teringin nak beli tapi belum ada duit ;)

madkie said...

slow2 la donny len..ada rezeki boleh beli nanti=)

CIK TOM said...

500 gb xckup...hehee..

madkie said...

@ciktom...xckp jgk??byk dh tue.huhu

Post a Comment

 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com