Hati,Cinta dan Jodoh

Posted by madkie on Sunday, August 25, 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...betullah kata orang merawat mengambil masa dan merasa kesakitan dari kelukaan. Aku selalu tertanya-tanya, mengapa luka dihati sukar untuk diubati?...kita boleh tipu orang lain,bahawa kelukaan itu sudah sembuh dirawat masa. Tapi...bila aku bersendirian, rindu dan bayang-bayangmu masih ada...

teringin aku untuk padamkan ingatanku padamu...sehingga kadang-kadang kehidupan harianku menjadi tidak terurus...selalunya Allah akan mendampingkan kita dengan seseorang yang lain sebagai ganti akan kehilangan itu...dan percaya lah...aku menanti seseorang itu hadir dalam hidupku secara sedar atau tidak sedar...

Ya Allah sesungguhnya aku beriman dengan KetentuanMu..tidak sesekali aku menidakkannya...mungkin buat masa sekarang biarlah hati ini mencari Ketenangan dariMu sebelum bertemu denganMu...

Kadang-kadang untuk meluah perasaan pada seseorang(kawan) terasa sangant rumit...goreng dalam blog pun boleyy..sori kawan2..hati masih dalam mood kacau. ;)

to eat one's heart out
p/s;madkie nie dah kena sawan nie..asyik meroyan dalm blog.. ;)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com