Affiliate Berunsur Islam?Jawapnya Rakan Niaga eQurban.com!!

Posted by madkie on Tuesday, June 11, 2013

Assalamualaikum semua... Seperti yang kita semua ketahui dari artikel sebelum ini, eQurban.com menyediakan satu program qurban dan akikah di Kemboja untuk membantu masyarakat Islam disana. Supaya mereka lebih berdaya saing dalam kehidupan seharian.( boleh rujuk artikel Beribadah Sambil Beramal Bersama eQurban.com ).

 
hadiah

Rakan niaga Qurban dan akikah (RAQA)ialah satu program pemasaran yang bertujuan untuk menjual lembu dan kambing bagi tujuan qurban dan akikah di Kemboja. Program ini jugak berbentuk affiliate yang berunsur ibadah. Sesiapa yang berminat untuk menyertai program ini sebagai rakan niaga eQurban boleh sertai di laman web eQurban.com. Klik pada pautan yang bertanda rakan niaga. Pada pautan itu jadual untuk komisyen setiap jualan turut disediakan dan yang paling utama, setiap penyertaan adalah percuma!!

 

Sertai sekarang!! Tekan link diSINI untuk pendaftaran.

 

 
Alhamdulillah...siapa yang tidak mahu menyertai program buat duit seperti ini? Kadar keuntungan bukan setakat didunia tetapi In Shaa Allah berpanjangan ke Akhirat. Yang membezakannya ialah niat. Kerana dengan niat sesuatu perkara itu dinilai. Niatlah menyertai RAQA untuk membantu sesama Islam di Kemboja disamping menjana pendapatan sampingan yang berkat. In Shaa Allah.. Manakala dari segi pahala, biarlah Allah yang menentukannya. 


"Konsep Rakan Niaga ini adalah secara promosi website eQurban.com. Setiap Rakan Niaga akan diberikan “Referral Website” dan diberikan bahan-bahan promosi secara percuma termasuk Artikel, Banner Pelbagai Ukuran dan lain-lain. Bahan-bahan promosi itu akan diletakkan di Blog atau website masing-masing dan apabila ada “Follower” atau orang ramai yang mendaftar membeli lembu atau kambing melalui blog atau website mereka, secara automatik, sistem akan mengetahui sumber jualan  dan pihak syarikat akan membayar komisyen kepada Rakan Niaga tersebut.Komisyen akan di bayar setiap bulan mengikut Rekod Jualan Rakan Niaga melalui “Online Payment”. "

petikan dari laman web eQurban.com

 



p/s: Hidupkan Hati untuk Memberi dengan Kasih Sayang


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com