Cash out Pertama Says

Posted by madkie on Saturday, October 13, 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua… Alhamdulillah dan terima kasih kepada says kerana berjaya mengubah pandangan madkie terhadap berblogging boleh menjana duit sampingan secara online adalah benar. Sebelum ini madkie hanya menganggap berblogging dapat menjana duit jika kita menjual sesuatu barang berbentuk fizikal seperti kosmetik, ubat – ubatan, dan banyak lagi. Jika pembaca mahu mengata madkie seorang yang berfikiran sempit silakan, setidak – tidaknya madkie jujur menyatakan ketidaktahuan madkie. Jujur dan ikhlas adalah asas untuk Berjaya dalam sesuatu perkara.

Awal oktober ini madkie mendapat satu emel dari says yang menyatakan cash out madkie sudah Berjaya di transferkan ke dalam akaun madkie. Walaupun nilainya tidak seberapa untuk dibandingkan dengan cashout blogger lain madkie berpuas hati kerana ini merupakan cash out pertama madkie dalam program menjana duit tanpa modal di internet.

1st cash out


Sesiapa yang belum berdaftar dengan saya bolehlah daftar diSINI dan sama – sama dapatkan rezeki mudah ini dengan cara yang betul. Anda juga boleh ikut tutorial diSINI dan jika ada masalah boleh lah tinggalkan komen dibawah. Kepada yang dah daftar abaikan entri ini.hehe.kalau boleh jangan gelak tengok cashout madkie yang ciput nie.=)

p/s: tengah menunggu cash out kedua=)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com