Salam Maaf 2012 daRI Madkie 2013...

Posted by madkie on Wednesday, January 2, 2013

Pertama saya mahu memohon maaf dari rakan-rakan kerana tidak sempat update blog nie..kepada yang telefon aritu berbanyak salam maaf saya ucapkan.no simpack dah habis dijual.saya akan post yang terbaru dalam masa yang terdekat.

Kedua, mungkin dalam seminggu dua lagi saya masih dalam keadaan sibuk... Banjir gelombang kedua dah sampai. kawasan yang terjejas ialah, sekitar Rantau Panjang, Jalan lama ke Rantau Panjang, sekitar kawasan Siram, Pohon Tanjong, dan kampung2 sekitar sempadan macam kg saya.huhuhu.

1st banjir
p/s: quick post..singgah cc sebelum harung air banjir.gelombang 1st tak abis lagi camput gelombang ke 2.huhuhu

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 

Random Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Story Busuk

my ping

My Ping in TotalPing.com